Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки Київської ОДА
Відділ освіти Білоцерківської РДА

Білоцерківський районний будинок дитячої та юнацької творчості

Екологічна освіта в позашкіллі

          «Екологічна освіта», «екологічне виховання» - ці терміни давно вже стали звичними для сучасної педагогічної науки. В педагогічних джерелах, законодавчих документах акцентується увага на необхідності формування у підростаючого покоління екологічного світогляду, екологічної культури, екологічно доцільного ставлення до природи.

           Екологічне виховання й освіта – поняття взаємопов’язані, їх важко розділити, у теорії і практиці вони зазвичай виступають разом. Головним завданням екологічної освіти є отримання суб’єктом нових знань про природу,  проблеми взаємодії природи і суспільства. Екологічне виховання спрямоване на зростання моралі, духовності в людині.

           Організація гурткової роботи з дітьми допомагає задовольнити інтерес дітей до природи і допомагає кращому засвоєнню біологічних знань. Одна з поширених форм гурткової роботи – екскурсія в природу. Вони поглиблюють знання учнів про різноманітність рослинного і тваринного світу, виховують любов і дбайливе ставлення до всього живого. Окремим розділом планується масова і суспільно корисна робота. Так протягом 2013/2014 навчального року юні екологи взяли участь  у 4 обласних конкурсах: "День Землі",   "Юний селекціонер"; «Юний дослідник», "В об'єктиві натураліста".

            У 2014/2015 навчальному році керівники гуртків екологічно-натуралістичного відділу  на основі науково-методичної проблеми «Науково-дослідницька та експериментальна робота  у позашкіллі,  розвиток обдарованої особистості, використання його потенційних творчих можливостей» спрямовують свої зусилля на реалізацію таких проблем:

• формування екологічно свідомої, духовно багатої особистості;

• формування творчих здібностей у процесі вивчення екології;

• активізація творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної    фахової освіти, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання гуртківців;

• впровадження інтегрованого принципу навчання;

• робота з обдарованими дітьми;

• використання передового дітьми.

 

Підвищення кваліфікації керівників гуртків.

Керівництво самоосвітою

1.     Ознайомлення з нормативними документами, огляд статей, робота з бібліотекою.

2.     Взаємовідвідування занять.

3.     Організація наставництва.

4.     Обмін думками з проблеми «Особистісно орієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу»;

 

Проблеми, над якими працюють

 керівники гуртків  - члени МО

1. Вовк І.В. "Науково – дослідницька та експериментальна робота у позашкільних закладах".

2. Синиця В.М.  "Умови розвитку творчих здібностей дітей та підлітків на заняттях з екології".

3. Крикун О.К.   "Формування високої екологічної культури через осибистісно орієнтовано навчання".

4.  Семененко О.Я. "Формування науково-дослідницького та експериментального інтересу до екології".

5. Уніжук В.Д.  "Різноманітність форм екологічної та природоохоронної діяльності на заняттях  гуртка".

 

 План засідань методичного об’єднання

екологічно-натуралістичного напрямку

 

 ВЕРЕСЕНЬ

1.   Формування екологічної культури гуртківців Білоцерківського району.

2.     Обговорення орієнтованого плану масових заходів з дітьми та учнівською молоддю Центру творчості дітей та Юнацтва Київщини з екології на 2014/2015 навчальний рік.

3.     Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2014/2015н.р.

 

 

  ГРУДЕНЬ

1.   Самоаналіз діяльності керівника гуртка як шлях підвищення професійної компетентності.

2.      Використання сучасних педагогічних технологій на заняттях з екології (з досвіду роботи над проблемною темою).

3.    Банк обдарованості.

 

 

        БЕРЕЗЕНЬ

1.    Науково-дослідницька робота на гуртках еколого-натуралістичного спрямування. З досвіду роботи Синиці В.М.

2.     По сторінкам фахових журналів. Огляд методичних новин з екології.

3.     Підсумки проведеної роботи за перший семестр.

 

 

 ТРАВЕНЬ

1.     Аналіз роботи МО за рік.

2.     Звіт про роботу учнівських гуртків, груп.

3.     Діагностування членів МО щодо аналізу роботи та завдання на новий навчальний рік.

 

 Дослідження рівня викладання з дисциплін еколого-натуралістичного напрямку

1.     Участь в обласних конкурсах.

2.     Участь у науково-дослідницькій роботі МАН.

Проведення практичних семінарів і відкритих уроків.

bvghf

air max tn pas cher air max tn pas cher air max tn pas cher parajumpers pas cher moncler pas cher moncler pas cher moncler pas cher doudoune moncler pas cher doudoune moncler pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher barbour pas cher barbour pas cher barbour pas cher chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi chaussures de foot chaussure de foot