Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки Київської ОДА
Відділ освіти Білоцерківської РДА

Білоцерківський районний будинок дитячої та юнацької творчості

Методичні рекомендації

ФОРМИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ

Ігри

                 Однією з найефективніших форм екологічного виховання є екологічні ігри. У них розв'язується і реалізується ціла серія різних проб­лем комплексного навчання та виховання. Ігрова діяльність дитини — це «нульовий цикл» майбутньої особистості. «Яка дитина в грі, такою вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутньої людини відбувається перш за все в грі». Ці слова належать А.Макаренку, вели­кому поборнику дитячої гри.

Гра — це шлях пізнання дитиною самої себе, своїх можливостей і здібностей.

Ігри — чудове доповнення до навчально-виховного процесу в роз­витку різних видів діяльності особистості: фізичної, психічної та інтелектуальної. І хоча гра, на перший погляд, має розважальний харак­тер, вона все ж таки є справою досить серйозною. Завдяки грі форму­ються і моральні якості дитини: чесність, порядність, гідність, само­оцінка дій, підтримка товариша, реалізується можливість випробува­ти свої сили.

Залежно від мети, яку ставить перед собою педагог, ігри можуть бути різноманітними: імітаційними, на увагу і спостережливість, на швидкість реакції і координацію рухів, для розвитку творчих здібностей та ін. За характером пізнавальної діяльності учнів розр­ізняють репродуктивні, проблемно-пошукові та творчі ігри. Усі їх доцільно об'єднати в три основні групи: динамічні, або рухливі, інтелектуальні та духовно-естетичні. Динамічні ігри спрямовані на фізичний розвиток, інтелектуальні розвивають мислення, духовно-естетичні розкривають внутрішній світ дитини, її емоційно-творчу сферу.

         Головна мета екологічних ігор полягає в розвитку потреби спілку­вання з природою, оволодінні нормами екологічно грамотної поведін­ки, розумінні багатогранної цінності природи (естетичної, санітарногігієнічною, науково-пізнавальної, рекреаційної, морально-етичної тощо), формування потреби природооберігаючої діяльності, відчути себе частинкою природи, Землі і Всесвіту.

ПереглядДолученняРозмір
metodichni_rekomendaciyi.doc106.5 КБ
air max tn pas cher air max tn pas cher air max tn pas cher parajumpers pas cher moncler pas cher moncler pas cher moncler pas cher doudoune moncler pas cher doudoune moncler pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher barbour pas cher barbour pas cher barbour pas cher chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi chaussures de foot chaussure de foot