Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки Київської ОДА
Відділ освіти Білоцерківської РДА

Білоцерківський районний будинок дитячої та юнацької творчості

Програми, за якими працюємо

Проект
„Давай дружити”

Мета: залучити до повноцінної діяльності у громадському житті якнайбільше дітей, котрі потребують особливої уваги (діти з особливими потребами, з багатодітних та малозабезпечених сімей, діти, котрі зазнають психологічного насильства в колективі дітей або в сім’ї, холеричного, флегматичного або меланхолічного типу, схильні до правопорушень та ін.).

Завдання:

  • створення та впровадження системи роботи з дітьми, що потребують особливої уваги;
  • психологічна та методична підготовка дітей-лідерів до роботи з дітьми, що потребують особливої уваги.

Учасники: діти та учнівська молодь віком від 7 до 18 років, що потребують особливої уваги, діти-лідери, волонтери, психологи, соціальні педагоги, батьки.

Види діяльності

Опитування та анкетування
(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)

Орієнтовна тематика:

  • опитувальники щодо бажання дітей стати волонтерами і допомагати дітям, що потребують особливої уваги;
  • анкети, які визначають готовність дитини, родини допомогти тій чи іншій дитині, що потребує особливої уваги в конкретній ситуації;
  • анкетування та опитування дітей, що потребують особливої уваги, на визначення їх проблемних питань, потреб, бажань, готовності до участі у громадському житті дітей та юнацтва.

 

Налагодження партнерських стосунків

Можливі партнери:

-          психологи;
-          соціальні педагоги;
-          юристи;
-          лікарі;
-          спеціалісти управління освіти і науки;
-          спеціалісти служби у справах неповнолітніх;
-          спеціалісти кримінальної міліції у справах неповнолітніх;
-          спеціалісти соціальних служб для молоді.

 

Презентація результатів діяльності

Орієнтовний перелік форм презентацій:
- есе, твори, малюнки, стінгазети, статті в пресі.

Навчання організаторів та учасників проекту

Форми навчальної діяльності:

1.         Тренінги:

-       толерантності;
-       психології спілкування;
-       співробітництва.

2.         Майстер-класи:

-       робота з папером, орігамі, конструювання замків, будинків, техніки, ліплення тощо;
-       створення слайд-шоу, фото- та відеомонтаж;
-       флористика, екібана, вишивка, бісероплетіння тощо;
-       художнє та музичне оформлення культурно-масових заходів;
-       журналістика, тележурналістика;
-       підготовка ведучих культурно-масових програм, окремих ігор, конкурсів тощо;
-       робота з документами, листування, створення та поновлення інформаційної бази даних.

Організація і проведення культурно-масових заходів

Орієнтовний перелік заходів:

- участь дітей, котрі потребують особливої уваги, в усіх культурно-масових заходах як організаторів або учасників.

 

Інші програми: