Програми, за якими працюємо
Проект
„Давай дружити”
Мета: залучити до повноцінної діяльності у громадському житті якнайбільше дітей, котрі потребують особливої уваги (діти з особливими потребами, з багатодітних та малозабезпечених сімей, діти, котрі зазнають психологічного насильства в колективі дітей або в сім’ї, холеричного, флегматичного або меланхолічного типу, схильні до правопорушень та ін.).
Завдання:
- створення та впровадження системи роботи з дітьми, що потребують особливої уваги;
- психологічна та методична підготовка дітей-лідерів до роботи з дітьми, що потребують особливої уваги.
Учасники: діти та учнівська молодь віком від 7 до 18 років, що потребують особливої уваги, діти-лідери, волонтери, психологи, соціальні педагоги, батьки.
Види діяльності
Опитування та анкетування
(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:
- опитувальники щодо бажання дітей стати волонтерами і допомагати дітям, що потребують особливої уваги;
- анкети, які визначають готовність дитини, родини допомогти тій чи іншій дитині, що потребує особливої уваги в конкретній ситуації;
- анкетування та опитування дітей, що потребують особливої уваги, на визначення їх проблемних питань, потреб, бажань, готовності до участі у громадському житті дітей та юнацтва.
Налагодження партнерських стосунків
Можливі партнери:
- психологи;
- соціальні педагоги;
- юристи;
- лікарі;
- спеціалісти управління освіти і науки;
- спеціалісти служби у справах неповнолітніх;
- спеціалісти кримінальної міліції у справах неповнолітніх;
- спеціалісти соціальних служб для молоді.
Презентація результатів діяльності
Орієнтовний перелік форм презентацій:
- есе, твори, малюнки, стінгазети, статті в пресі.
Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
1. Тренінги:
- толерантності;
- психології спілкування;
- співробітництва.
2. Майстер-класи:
- робота з папером, орігамі, конструювання замків, будинків, техніки, ліплення тощо;
- створення слайд-шоу, фото- та відеомонтаж;
- флористика, екібана, вишивка, бісероплетіння тощо;
- художнє та музичне оформлення культурно-масових заходів;
- журналістика, тележурналістика;
- підготовка ведучих культурно-масових програм, окремих ігор, конкурсів тощо;
- робота з документами, листування, створення та поновлення інформаційної бази даних.
Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
- участь дітей, котрі потребують особливої уваги, в усіх культурно-масових заходах як організаторів або учасників.
Інші програми: